Co należy zrobić jeśli połączenie WiFi nie działa?

Upewnij się przy użyciu innych urządzeń, że router WiFi ma działające połączenie sieciowe. Jeśli sieć działa prawidłowo, sprawdź czy pomoże któraś z poniższych wskazówek:

 

  1. Częstotliwość WiFi: WS1 może łączyć się tylko z sieciami 2,4 GHz (802.11 b/g/n), na kanałach 1-13. Uwaga: WiFi 5GHz NIE jest obsługiwane. Jeśli używasz sieci mieszanej 2,4 oraz 5 GHz, upewnij się, że urządzenie mobilne jest podłączone do sieci 2,4 GHz od samego początku procesu konfiguracji. Szczegółowe wymagania dotyczące konfiguracji sieci WiFi można znaleźć w sekcji "Wymagania dotyczące konfiguracji Wi-Fi".
  2. Jeśli zmieniłeś hasło WiFi, to musisz ponownie przejść przez konfigurację WiFi.
  3. Problem z bateriami: połączenie WiFi zużywa dużo energii. Twój rejestrator może być w stanie się włączyć, ale może nie mieć wystarczającej mocy do komunikacji WiFi. Spróbuj wymienić baterie na nowe.
  4. Router w trybie energooszczędnym: siła sygnału Twojego routera WiFi może być ustawiona zbyt nisko lub ruter może pracować w trybie połączenia z internetem na żądanie. Niektóre routery są tak skonfigurowane w celu oszczędzania energii lub zmniejszania zakłóceń. Może zajść potrzeba zwiększenia mocy routera WiFi lub zbliżenia urządzenia UbiBot do routera.
  5. Zakłócenia: lokalne zakłócenia powodowane przez urządzenia elektryczne lub elektroniczne mogą powodować problemy z transmisją WiFi. Zdarza się to częściej w warunkach przemysłowych.
  6. Zakłócenia WiFi: jeśli w pobliżu jest zbyt wiele innych sieci WiFi wykorzystujących ten sam kanał, to trudno o stabilne połączenie radiowe. Rozważ zmianę kanału na inny, aby uniknąć zakłóceń. Pamiętaj, że nawet jeśli rejestrator nie może się połączyć z WiFi, to będzie nadal wykonywał pomiary i przechowywał je w pamięci wewnętrznej.
Zadzwoń do nas